Saturday, July 7, 2007

Pasaran Daging Kambing Muda

Saya bercadang untuk melibatkan diri dalam perdagangan daging kambing. Ini disebabkan pasaran di Malaysia masih lagi terlalu muda dan kurang sambutan. Ini hanya pendapat saya. Sekiranya pasaran daging kambing ini begitu besar di pasaran Malaysia, saya adalah orang pertama akan turut terlibat. Buat masa ini saya dalam proses untuk mengadakan 140 ekor daging kambing muda. Anggaran berat di antara 6,00o kilo. Kambing ini berumur kurang dari 11 bulan. Sesiapa berminat untuk join atau punya pasaran daging kambing jenis ini sila berhubung dengan saya di luqmancairel@yahoo.com.

2 comments:

AnGGuR PuRPLe said...

akum.. sy ingin bertanyakan tentang bagaimana untuk mendapatkan pasaran bagi ternakan kambing? seterusnya, adakah mudah untuk mendapatkan pinjaman bagi mengkomersilkan bidang penternakan? minta sedikit penjelasan...

BangDon - Servis Buat Blog Ala Website said...

salam. jom singgah blog saya, Projek Kambing Muda. saya bercita-cita untuk memasarkan kambing muda 2 atau 3 tahun lagi. layari blog Projek Kambing Muda